

- osobní návštěvu v době od 800 – 1200 a 1230-1630
- garance dovolání se/garance zavolání zpět
- komunikace s kompetentní znalou osobou
- rychlé vyřízení Vašich požadavků
- můžete využít různé komunikační kanály (telefon, email, fax, SMS, hlasová zpráva)
Co zde můžete vyřídit:
- první kontakt s naší společností
- objednávka služeb
- uzavírání smluv
- hotovostní platba faktur
- konzultace o internetovém připojení, IP telefonii, televizi
- poradenství ohledně domácí bezdrátové sítě
- nahlášení poruch
- reklamace služeb
- získávání výhod z partnerského programu
- součástí kontaktního centra je i servisní středisko
Můžete zde vyzkoušet internet, který poskytujeme, podívat se na televizi, kterou provozujeme a strávit příjemnou chvíli s šálkem kávy a probrat záležitosti, které Vás zajímají.